Intrebari Frecvente
1. Program. Livrarea comenzilor
2. Modalitati de livrare
3. Modalitati de plata
4. Info stoc
5. Cand ajunge la mine?
6. Politica de retur
7. Modificare / Anulare comanda
8. Ce se intampla daca refuz o comanda la livrare? (adica refuz sa o primesc atunci cand imi este adusa acasa)
9. Ce se intampla daca fac o comanda cu mai multe produse si unul dintre ele nu este disponibil in stoc?
10. De ce va trebuie datele mele?
11. La ce va trebuie CNP-ul?
12. Titlul produsului nu coincide cu descrierea si imaginea – ce fac?
1. Program. Livrarea comenzilor
Pentru comenzi trimise online magazinul este deschis NON-STOP .
Pentru comenzi telefonice va asteptam la numarul 0745-312637de luni pana vineri, intre orele 9:00 si 15:00
In urma lansarii comenzii dumneavoastra veti primi, in cel mai scurt timp, un e-mail sau fax de confirmare.
Important: Daca nu primiti nici o confirmare a comenzii dumneavoastra in maxim 24 ore de la lansare, va rugam sa ne contactati din nou deoarece e posibil sa nu fie inregistrata comanda dumneavoastra.
La lansarea comenzii aveti posibilitatea sa specificati, in sectiunea “Comentarii despre comanda”, daca doriti ca livrarea sa se faca prin intermediul unui curier rapid. Daca nu veti preciza nimic in acest sens, livrarea se va face prin Compania Nationala Posta Romana. Coletul postal va fi expediat de catre firma noastra in termenul de 2 – 4 zile lucratoare de la confirmarea comenzii daca produsul respectiv este pe stoc.
Livram oriunde in tara, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dumneavoastra la efectuarea comenzii.
Toate produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului. Certificatele de conformitate sunt disponibile la cerere pentru fiecare produs.
Important: livrarea produselor este asigurata in limita stocurilor disponibile.
2. Modalitati de livrare
Livrarea o facem atat prin intermediul curierilor nostri cat si prin Posta Romana sau firme de curerat rapid ( Fan Curier, GLS, URGENT CURIER, orice alta firma aleasa de dumneavoastra)
– timp de livrare – 2-5 zile lucratoare max , depinzand in special de disponibilitatea produselor
– toate taxele de livrare sunt suportate de client;
Posta Romana :
– in orice zona din tara ;
– greutate admisa : max 13 kg/pachet ;
– taxele postale sunt in functie de valoarea si greutatea coletului;
– cu plata ramburs ;
La livrarile facute prin Compania Nationala Posta Romana coletul postal va ajunge la dumneavoastra in interval de 1-5 zile lucratoare de la expediere, dar acest interval poate varia si depinde strict de Posta Romana. Veti primi, de la Oficiul Postal de care apartineti, un aviz care va va instiinta de existenta unui colet pe numele dumneavoastra si de valoarea care trebuie platita la ridicarea lui.
Taxele postale sunt suportate de catre client.
Firme de curierat rapid:
– in orice zona din tara , iar unde nu exista sedii ale acestor firme de curierat se percepe o taxa suplimentara per/km incepand de la cel mai apropiat sediu de destinatia coletului ( taxa variind in functie de firma de curierat)
– greutate admisa : nu exista limita
– taxele de livrare le gasiti pe siteul firmelor de curierat.
– timp de livrare : 24 ore direct la usa dumneavoastra
-timpul de livrare se poate modifica in functie de posibilitatile firmei de curierat.
Taxele postale sunt suportate de catre client.
3. Modalitati de plata
Plata in numerar.
Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul nostru. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. In cazul livrarii produselor de catre Posta Romana sau curier, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea sau la oficiul postal.
Plata la ridicarea produselor de la sediul nostru
La ridicarea produselor de la sediul nostru se poate plati doar cash.
In cazul unor promotii produsele respective se achita inaintea livrarii prin ordin de plata sau orice alta varianta agreata de parti.
Ordin de plata
Puteti efectua plata prin Ordin de plata dupa emiterea unei facturi proforme emise de S.C. KEF S.R.L., in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari. Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a proformei emise.
Nume firma: KEF s.r.l.
Cont lei: IBAN RO56 BTRL 0130 1201 E066 95XX
Banca Transilvania Cluj,
Cod unic inregistrare: RO 14388892.
4. Info stoc
In cazul in care unul sau mai multe din produsele comandate de dumneavoastra nu sunt momentan in stoc, veti fi informat telefonic sau prin email si vi se va oferi un termen pentru livrare. Termenul exact de livrare poate fi comunicat doar de consultantul de vanzari la numarul de telefon 0745-312637 .Unele produse isi pot schimba ambalajul, inainte ca noi sa facem modificarile de imagine din cadrul site-ului dar produsul ramane neschimbat din punct de vedere al compozitiei, calitatii si greutatii.
5. Cand ajunge la mine?
Nu toate produsele prezentate pe site sunt disponibile in depozitul nostru personal.
Daca produsul este pe stoc, il puteti ridica in intervalul 9.00-15.00 dupa confirmarea telefonica a comenzii de la depozitul nostru, sau puteti stabili telefonic o data si ora pentru livrare .
In ziua expedierii coletului veti fi contactat de unul din reprezentantii nostri.
6. Politica de retur
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. KEF S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi, defecte etc. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise sau telefonice in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu un alt produs. Daca S.C. KEF S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a S.C. KEF S.R.L. sau prezentarea la depozitul nostru cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Costul transportului produselor returnate de la client catre S.C. KEF S.R.L. revine in responsabilitatea clientului la fel ca si retrimiterea produselor inlocuite.
7. Modificare / Anulare comanda
Comenzile se pot modifica/anula in aceeasi zi cu lansarea comenzii, telefonic la numarul 0745-312637 sau e-mail mbiogrup@gmail.com .
Important: livrarea produselor este asigurata in limita stocurilor disponibile.
La livrare, produsele vor fi insotite de urmatoarele documente:
-factura in original
-certificatul de garantie (dupa caz)
Plata produselor achizitionate se efectueaza la livrarea acestora, in numerar. Pentru persoanele juridice se accepta si plata prin Ordin de Plata caz in care plata se face inaintea livrarii. La lansarea comenzii aveti posibilitatea sa mentionati in sectiunea “Comentarii despre comanda” ca doriti sa folositi aceste metode de plata.
In acesta situatie veti fi contactat si / sau veti primi un e-mail cu datele necesare pentru a efectua plata.
Toate preturile afisate contin TVA.
8. Ce se intampla daca refuz o comanda la livrare? (adica refuz sa o primesc atunci cand imi este adusa acasa)
Comanda ajunge inapoi in magazinul nostru.
Daca motivul refuzului comenzii este intemeiat (produse expirate, deteriorate, necorespunzatoare cu specificatiile si descrierile din site) puteti opta fie pentru a va fi inlocuite in cel mai scurt timp produsele necorespunzatoare, fie pentru anularea completa a comenzii, fara nici o obligatie din partea dumneavoastra.
Daca motivul refuzului este neintemeiat pe criteriile de mai sus, comanda refuzata va fi returnata la magazin iar daca veti efectua o alta comanda in viitor, va trebui sa achitati produsele comandate in avans, pentru a va putea fi onorate comenzile.
9. Ce se intampla daca fac o comanda cu mai multe produse si unul dintre ele nu este disponibil in stoc?
Aveti mai multe variante.
Una dintre ele ar fi aceea de a primi in termenul stabilit produsele care se gasesc in stoc si de a astepta pana cand produsul respectiv redevine disponibil, urmand sa va fie livrat automat, imediat ce soseste in depozit.
O alta varianta este aceea de a renunta la produsul respectiv si de a reveni cu o comanda care sa-l contina ulterior.
De asemenea, puteti anula comanda complet, urmand sa efectuati o alta comanda la o data ulterioara.
10. De ce va trebuie datele mele?
Datele personale se scriu in formularul corespunzator, accesabil din meniul de utilizator , unde trebuie sa completezi corect si complet, din doua motive:
* numai daca ai dat datele complete si corecte poti fi sigur/a ca primesti produsele comandate, pentru ca, daca, de exemplu, numarul de telefon nu este valid, nu te putem suna pentru confirmarea comenzii; daca adresa nu este completa, putem ajunge cu produsele in alta parte si risti sa nu le mai primesti etc.
* conturile cu date incomplete sunt considerate neserioase si exista posibilitatea ca o comanda efectuata de pe un astfel de cont sa nu fie luata in considerare
11. La ce va trebuie CNP-ul?
CNP-ul persoanelor fizice este echivalentul codului fiscal (R, RO) al persoanelor juridice si este necesar pentru completarea legala a facturii fiscale pe care o veti primi la livrarea produselor.
De asemenea, CNP-ul ne ajuta sa stabilim daca persoana care efectueaza o comanda este majora sau nu; persoanele care nu au implinit 18 ani au nevoie de acordul si confirmarea parintilor in cazul in care plaseaza o comanda.
12. Titlul produsului nu coincide cu descrierea si imaginea – ce fac?
Ne semnalati acest lucru fie prin e-mail, fie prin adaugarea unui comentariu la produsul respectiv. Din cauza faptului ca magazinul va avea cateva mii de produse, astfel de erori se pot strecura. Asadar va multumim pentru fiecare astfel de eroare semnalata.